Dagens låt= Lupe Fiasco - Solar Midnite


Fyfan va det var svårt att vakna kl.11 idag. Eftersom jag vaknade runt 4 på eftermiddagen igår. Men jag la mig runt 1 i natt så de borde inte vara såå svårt.
Rockar upp min "morgon" med Lupe Fiasco rock låt;)
Kan ni tänka er att jag inte har sätt New Moon än. Skulle på premiären men fick inte tag på några biljetter, och jag orkade inte anstränga mig. Sen skulle jag med mina klasskamrater. Men även veckor efter var det svårt att få tag på biljetter till all i klassen. Sen skulle jag ju dit på Eid dagen men de blev inte häller av. Efter de skulle jag dit med min stylistlärare, men min mobil bestämde sig för att sluta finka den dagen. Och efter allt de tappade jag lusten. Vill se den så som jag såg Twilight, hemma i soffan, ska vänta tills den kommer ut på dvd.
/love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0