Draft: Dec. 18, 2009

Sitter här med mitt två meter långa kaffe kopp o njuter. De här dagarna värkar vara perfekta för att gå och basta. Vilket Selma, Munsha och jag gjorde igår..(de va såååå skönt behövde verkligen de).. vi tävlade om vem som kunde skvättas mest:p
Efter de gick vi hem till Fahimo och hade våra myskvälla som egentligen inte är såå mysiga.. Jag är hes för att vi har holt på o skrikit så pass mycket. Körde stress och självklar ska all fuska.. Har någon någonsin kunnat få 50 000 poäng på stress som har fem kategorier och 24 bokstäver. Tydligen finns det två tjejer som kan:p

Sugen på läskiga smycken... hittade en hel del på spragwerks . Visa saker skulle jag lätt kuna bära men andra är lite för mycket för mig:p 
          
                             
Nu måste jag komma igång med allt jag har och göra under det lovet, planera all skolarbete är det första.
/love u


Kommentarer
Postat av: timis

dom vad fina,...men lite för läskiga hehe

2009-12-19 @ 18:41:15
URL: http://nerdgear.blogg.se/
Postat av: sami

visst e de läskiga.. men skule faktis kunna ha armbandet.

gillar din nya blogg timis;)

2009-12-19 @ 22:43:46
URL: http://samis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0