... att de blev fred i somalia

Kollade på Blood diamond igår kväll med min lillasyster. Den filmen är för gym för hennes ålder, men hon hade sätt den förr. Efter filmen fårgarde hon mig varför det är krig i vårat hemland… och varför människor krigar överhuvudtaget. De ända jag hade å säga var att det handlar om pengar och makt. Försökte få henne och glömma bort så jag började prata om hur hon villa fira sin födelsedag i maj… hon fyller ju 10. När vi hade diskuterat ett tag blev hon tyst... och sen sa hon ”vill du veta vad jag egentligen önskar mig till födelsedagspresent… att de blev fred i Somalia, så jag kan åka dit”. Jag gav henne en kram och sa... den dagen kommer inshaallah. För det var de ända jag kunde göra eller säga.

                 
              Jag o min lilla sister Najma
Aa jag äter frukost denna tiden:p
/love u


Kommentarer
Postat av: timis

naaaaaaaaaaaaaaw!!!!

2009-12-22 @ 00:50:06
URL: http://nerdgear.blogg.se/
Postat av: selma

HAHAAHHAHAHAHA DET ÄR SANT SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-12-23 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0