A moment to remember

Vii tjejer har sjuka sagofantasier... O ibland kan våra fantasier gåå över gränsen.

Va ute o åt lunch med Lidja och Semhar.. O för första gången i hela mitt liv åt jag sushi.. Har ätit många maträtter från olika kulturer.. Men sushi måste va de konstigaste jag någonsin har stoppat in i munnen.. (har tyvärr ingen bild mitt lilla "moment", men Lidja tog ett snapp på mitt konstiga ansiktsutryck)
Efter att jag o Semhar lämnade Lidja till flygplatsen, för att åka hem till Stockholm, så fick vi för oss att vi skulle göra något alla tjejer drömmer om. Vi gick in till en bröllopsbutik för att kolla på brudklänningar... Men de räckte inte med de... vi vill ox prova de. Vi tänkte att vi inte ba kunde ta de o prova… för att prova så va vi tvungna att ha en anledning. Vi gick farm till kassan o sa att vi ville prova brudklänningar för att vi båda ska gifta oss… Hon i kassa sa att man egentligen ska boka tid.. men att hon kanske skulle hinna med...( va lyckliga vi blev när hon sa så)
I två timmar spelade jag o Semhar att vi skulle ha dubbelbröllop till sommaren i Göteborg... hahahahahahhahahah.... finns de något sjukare. O hon tanten var så inne i de. partade om olika sällen i Göteborg, om att man måste boka vissa ställen ett år tidigare.... och att folk gifter sig för de mesta augusti och september inte juni o juli som alla tror.. o massan annat
Tänkte för mig själv, då vit jag de nääääär jag ska gifta mig..
    


detaljerna på den brudklänningen jag hade

 

 
min lilla prinsessa Semhar;)

 


Kommentarer
Postat av: timis

fariytail wallahi...sweet

2009-12-12 @ 19:19:21
URL: http://timis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0