hahhahahhahahah... jag älskar å vara evil

fey gick på mina nerverna.. o jag lovede att hämnas.. men hon tog inte mig seriöst. De jag hon  när hon har läst detta inläget. hehehehehhe... känner mig såå OND
Jag såg att hon var inloggade på facebook.. så jag kollade. sen börjar en kille skriva till henne. Så jag tänkte spela lite;) hahahaah
Farhiya är fey.. men de är jag som spelar henne.  


22:20

du ar duktig pa engelska eller ?

23:07Farhiya

aa de finns ingen bättre än mig ;);)

23:08Ahmed Gaucho

forst sa du att du kunde somaliska , men det tveka ja pa :P:P men engelska hmm kan va mojligt att du e duktig

23:09Farhiya

hahahhaha.. vf skulle jag inte kunna somaliska för..?

23:11Ahmed Gaucho

for ja skrev nan mening sen tror ja att du sprang ivag o logga ut :P:P for du fattade inte va ja skrev heheh

Ja tankte har ja skramt tjejen ? :P:P

23:12Farhiya

nee de va ba lite knas med min dator... springer alldrig iväg :P:P

hahahahah...

ye ye...

23:16Ahmed Gaucho

haha okej

23:18Ahmed Gaucho

helt arligt ja kollade pa dina bilder , fast de e ju dar for det syftet . ja tankte att din mor maste vara vacker :P:P

lyckades jag vara romantisk dar ? kom det ratt :P:P haha

23:19Farhiya

hahahahah.. vist lyckades du :P:P

men kanse inte tillräckligt

:P:P

23:22Ahmed Gaucho

att ni kvinnor aldrig bli nojda

23:23Farhiya

de blir vi... de e ba o lära sig hur man ska göra oss nöjd ;);)

23:24Ahmed Gaucho

stackars manga man , synd att det inte finns skolor som lar ut sant hehe

23:27Farhiya

hahhaha... de finns faktist... skoller som lär ut.. how to be gentleman

23:31Ahmed Gaucho

hehe men nu fortiden sa ar det att "them girls like them bad boys" and us gentleman hamnar i bakgrunden

haha

23:37Farhiya

nee.. jag tror att du har missuppfatta lite.. alla tjejer vill ha en gentleman. spelar ingen roll om hon är nöden som inte vet att nått annat en böcker existerar elr om hon är motsatsen

23:39Farhiya

men att vara gentleman betyder inte att man ska vara en mes

23:49Ahmed Gaucho

hehe klart ingen vill ha en pa somaliska " nacas" :P:P

Börjar bli tröttana på den här killen nu.. ska ba fixa henne lite fler vänner hon kommer att "älska" också sen ska jag logga ut.
/love u

Ahmed Gaucho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0