How obsessed can u be..?

Pratade med några tjej vänner om hur deras beteende ändras när de e i förhållande... alla verka ha en sak gemensamt.. att de blev mer paranoida:p
Som t.ex. fick de för sig att de blev undvikta om de ringde två gånger i rad o han inte svarade (sen visade sig att han ba duschade) elr om han stängde av mobilen när han var med de ( tänkte de.. vem e de han inte vill svara på just nu….. sen blir de paranida o kollar mobilen... så visar de sig att de ba e hans vän..) han vill ba inte att tel samtal sulle störa de.
Hahahaha visst  vi tjejer e för roliga...

Har aldrig fatta varför vissa tjejer börjar bråka med de tjejerna  som deras pojkvänner har varit otrogna med.. har alltid sagt… ”de var inte henne du var till tillsammans med... de var han.. o de var ha som valde såra dig...”
Men de finns vissa tjejer som gillar springa efter killar som har någon.. för att de tycker att de e mer utmanande... o de gör allt för att få killen..
Men de betyder inte att man ska ta ut all ilska på tjejen som killen har varit otrogen med o var som vanlig mot killen..

Alla som inte har sätt denna filmen… spring o hyr den NU.. Kollade på den med tjejerna förra fredan.



Jag tror jag dööör av garv varje gång jag ser denna musikvideo... tänk att de finns tjejer som blir såå pass psykade..:p


Love värkar vara någon slags drog man måste ha.... som ändrar på ditt personlighet.. o om man tar de på fel sätt kan de leda till paranoia… som i sin tur leder till missbruk.. som gör att man blir obsessed o kapapel till saker man annars inte skulle kunna göra..:p

Försäker ändra på min blogg.. men de gåår inte sååå bar... får typ damp varannan min..


Kommentarer
Postat av: timis

ska fan se filmen!...fin design samis skicker dig om den...me likii :D

2009-12-04 @ 23:41:57
URL: http://timis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0