Inlägg by fey, the one and only

 



Detta får mig absolut att längta till juni ännu mer. Jag är dessvärre sen med min studentmössa, folk beställde den redan vid september (wierd?!). JAg kunde tyvärr inte närvara vid de tillfälle då alla beställde, skolkade antagligen hähä. Men jag ska nu ta och beställa min vacka mössa, visst är "international baccalaurate" bara VACKERT, flawless divas and divos, FLAWLESS! Nu undrar ni säkert varför lilla jag, feyyan, skriver i samis blogg. Jo jag tänkte bidra med en frisk vind i bloggen, samis är så tråkig och hon skriver hela tiden om orelevanta saker som man vanligtvis inte bryr sig om, HÄHÄ ni håller med mig visst? Det är så mycket intressantare och spännande att få ta del av min studentmössa bla. JUCY STUFF LIKSOM. men nej nej kära samis skriver om "the look", THE LOOK LIKSOM GIVE IT A BREAK!!! hähä, känner mig elak, men jag har mina andledningar. Denna underbara häxa till kusin bomba min facebook tidigare, NOT NICE. Så detta är min lilla hämnd, göra hennes blog FEYALICIOUS, FO SHIZZLEZZZ :) Ja måste dessutom tillägga en grej angående ett inlägg som heter "GÄST INLÄGG" eller något, samis anklagar självklart mig men det var abslut inte jag, absolut inte. Det va säkert hon. HÄHÄ

Bild på miss fantablously good looking fey, för et som inte riktigt vet vem feyyan är alltså (:

I look insane, BUT HEY ITS FEY GOTTA LOVE IT!! ama make this lame ass blogg famous vänta bara, SPOTLIGHT ON MOIIII, cachiiiingggg bling bläääng hähä ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0