shave it off!!!

Nu för tiden rakas halva håret av... och om man är mörhyad ska man häls färga det blont också. Men va försiktigt med de där. Antingen kan de bli jätte häftigt och snyggt eller så ska kan de bli total disaster. Det är ett antal kändisar som har de, och vissa som kära lilla söta Cassie, är det ett big NO NO… Medans andra, som Rihanna, får tumen upp!
Är lite uttråkad med min frisyr… vill göra nått men vet inte vart. Om jag hade kavar mitt långa hår skulle jag  nästan rakat av en fjärde del av huvudet (inte halva)... sen skulle jag gjort ett mönster och färgat de blont. Men häls ska man vara bland de första som gör de (alltså förra året) för nu verkar de va rätt uttjatat.
Jag gick runt med mitt kort korta hår våren 2008, de kändes jättekonstigt för de var typ ingen som hade de, och de kändes som folk stirrade på en. Men kor efter kom Rihanna med sin nya frisyr, i take a bow, och då var de mer normalt:p Och sommaren där på (i sommars) var de lite för många Rihanna wannabes. 

               
                våren 2008                                    sommaren 2008

Sånt här väder får en att uppskatta  hem, därför ska jag nu uppskatta hem o stanna där, tills detta oväder är över!! Jag tröttnat på snöovädret vill ha tillbaka mitt vinterhöstväder...
/love u


Kommentarer
Postat av: timis

det var jätte coolt på dig...men jag gillar det som du har det nu hehe jätte sött!...speciellt som på videon du skickade ;);)

2009-12-23 @ 15:15:18
URL: http://nerdgear.blogg.se/
Postat av: sami

tack tack timis.. gör du.. alla som har sätt mig med borda tycker att jag passade i de kort korta mer.. men men jag känner mig säkrast i mitt lång långa:p

2009-12-23 @ 15:48:21
URL: http://samis.blogg.se/
Postat av: timis

hmm aah joo!...jätte snyggt som du har den nu :D:D...

2009-12-23 @ 16:10:40
URL: http://nerdgear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0