sing sing sing= chrisette michele ft ne-yo what you do


Jag har kommit på att jag alltid börjar min morgon med musik och en kopp kaffe. När jag är ledig sitter jag i soffan eller min säng med dator i famnen och lyssnar på min spotify lista. Annars sitter jag i taxin med mina hörlurar proppade i öronen... och min kopp termos med kaffe förstros.

Min blogg börjar bli attackerad av fjortis Fey... med sin "frisk vind" snälla Fey... du menar oväder. jag tror inte man vill se dig skryta om orelevanta nerdy stuff… o din studentmössa. By the way… de var hon som skrev gästinlägget… Hon vägrade svära på gud att de inte var hon.. vilket hon annars skulle ha gjort. Så därför drömmer jag dig till den skyldiga Fey
/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0