sing sing sing= Jay Sean - Down remix

          
Gillar remisen mer än organet.
Det är nyårsafton... antar att folk sover sin skönhetssömn inför natten. De brukar inte va så för min del. Spräng runt för att hitta de jag ska ha på mig. Men i år är det verkligen annorlunda När alla har frågat mig va jag ska göra på nyår har jag svarat "jag ska missa detta nyår genom att sova, sen kommer jag säkert bli väckt av fyrverkerierna. Då ska jag öppna fönstret och skrika FUCK YOUU... och fuck nytt år."
Men så är det egentligen inte. Jaaa alla nyår har varit motsatsen till så som jag ville eller planerade. Så de här nyår har jag inte planerat nått. Det är chockande även för mig.
/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0