Vilken star på dagen

Jag har blivit ett sovmonster, har lakt larmet en mitt bort ifrån mig så att jag måste upp när den ringer så jag inte bara stänger av den. Men de räckte inte. Jag går upp fån sängen, stänger av larmet å så lägger jag mig och sover djupare. Och idag vaknade jag 15min innan jag skulle gå. O jag kunde inte hitta något efter som huset skulle renoveras o allt var huller om buller. Va tvungen och ta på mig ett par klackar för de var de ända skor jag kunde se.. i den hör snön (de gick inte så bar kan jag säga). Men jag kom precis i tid. Jag hade inte fått i mig kaffe eller något ana… så de ända jag sa undre mötet var… "nu hänger jag inte med riktig".. "jag företog inte din fråga riktigt". Min hjärna kan verkligen inte komma igång utan kaffe.
Men nu sitter jag med mitt kära kaffe o en filt.. ska ta ett skönt bad efter. och sen ska jag sova igen:p


Dior ANIMAL-INSPIRED ACCENTS.. älskar ringen.. kostra runt 35 000 kr för den som har råd:p
      
/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0