Chris Brown misshandlade Rihanna!!!?:-O




Jag vet e lika chockad som ni är. JAg kan fortfarande inte fatta de.
Allt började under grammi-förfesten när Rihanna ba försvann. Chris var inte nöjd med ´hennes förklaring till vart hon hade tagit vägen. och detta ledde till ett stort bråk mellan de. Men det var under bilresan på väg hem ´han ska ha misshandlat rihanna o efteråt flytt. Senare överlämnade han sig själv till polisen. Men stackn lilla rihanna e fortfarande på sjukhuset eftersom henne bil står parkerad utanför Cedars-Sinai-sjukhuset i Los Angeles.

Chris släpptes mot borgen på 50 000 dollar, i väntan på vidare utredning.
Hoppas han får ett straff han förtjänar o mer om han nu har gjort de.
Hatar svartsjuka människor speciellt killar. 
Jag visste att de två skulle göra slut från början när de spelade romeo o julia:P frågan var bara när?
Men de jag alldrig skulle gissa på var att chris brown skulle MISSHANDLA rihanna.
/love u


Kommentarer
Postat av: fey

U GO CHRIS!

2009-02-12 @ 11:49:10
Postat av: timis

du kan inte mena allvar fey!



att misshandla sin tjej är nått hemskt!, och det är inte okej att tänka att det är nått normalt bara för att rihanna och chris är ett kändispar (det är som en tjej du känner blir brutalt misshandlad av sin kille och du står bakom killen! hur äckligt är inte det?,vi kvinnor behöver varandras stöd:)



ps: absolut feminist här :D

2009-02-13 @ 20:35:24
URL: http://chimisu.blogg.se/
Postat av: Fey

men det ju rihanna, hon är en man.. ja svär hon har större *** än chris!! HAHAHA FUCK RIHANNA, men ädnå du har rätt, man ska inte slå sin tjej, men det är rihanna så jag bryr mig inte :)

2009-02-15 @ 12:30:19
Postat av: sami

fey tror du har fått nån skruv lös i hjärnan:p hur kan du säga nått sånt. Skiter i om de e en hora på gata eller nån nunna( vänta nunne får inte ha män) Men ändå du fattar vad jag menar. En man har inte rätt o sätta sin hand på en kvinna NO MATTER WHAT!

2009-02-16 @ 22:43:41
Postat av: selma

you go girls hahhah :D:D:D

2010-02-11 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0