what's up people;)

 

Timi e hans namn.. tror jag e kär:p joke, sami kär.. mirakel :p hahaahah.

Han kanske inte e that good looking men hans röst får en o smälta. Han van west africen idol 2007.
Visste inte att de fanns africen idol. Va tänkte jag på självkarat att de skulle finnas. Balck people o musik e inte något som kan skiljas åt:p


Ne jag har inte orkat blogga på sistone har varit så upptagen:( Men nu e jag tillbaks;)


Va i stan o shoppade lite med fey. Ville gråta för jag hittade inte de skorna jag ville ha men fick nöja mig med dessa:)




/love u


Kommentarer
Postat av: timis

timi?, omg hahah vad fint!, nästan som timis:P



nice skor!!!

2009-03-01 @ 16:53:13
URL: http://chimisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0