HAAHAHAHAH!



HAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAH:D
Jag blädrade ba genom min mottagna filer; vet inte vf men när ja såg denna bilden doog jag av skratt. Min moster som hade gäster frågade vf jag skratade. När jag sa vf så kollade hon ba på mig som om jag hade blivit galen, sen började hon ox skratta inte åt bilden utan åt mig:P hahahahaahahaha
Börjar jag bli gan eller!!???
Kanske har jag blivit lite konstig:P för att jag inte har lämnat dörren på hela veckan, har varit sjuk:(
Men men måste göra nått idag)??
Skan nog till stan o shoppa. även om jag sjukanmälde mig idag:P
/love u


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHH det va jag som sarade den bilden ^^ tyckte den va cool..

2009-02-06 @ 12:29:58
Postat av: sami

hahahha:D vilken galning sickade den bilden till dig muna:P o vf?

2009-02-06 @ 15:12:48
URL: http://samis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0