Ladies night

Kunde inte blogga mer igår. Va på tjejkväl. Så roligt o träffa  tjejerna hade inte sätt de på eveigheter kändes de som. Vi kollade på den här fimen slumdog millionaire. För grym film för tjejkväl. Men de här tjejerna e inte vilka tjejer som helst:p Jag verkade va den ända med hjärta:p



den här filmen e ba för sjuk men skit bra. den får en o uppskatta ens liv ännu mer. Handlar om gatorbarn i indien. Om jag går in på den slutar jag med att berättta hela filmen:p Men en av de bästa filmern jag har nånsin sätt.
/love u

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahaha taaaaaaaaaaack :D

funderar på att börja färga det blondt nu :9

2009-02-18 @ 22:35:39
URL: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0