Mina underbara dagar:p hahahah aa de e de



Bilde e från igår när jag va ute med tjejerna.: Fey med sitt km smile o jag, vet inte sj va jag gör:p




Den här filemn, Benjamin Buttons otroliga liv,
e en film att se: rekommenderar de verkligen. Kollade på den igår. Den e en av de filmerna som har  budskap. 
Ok jag ska inte in på filmen nått mer för jag kan inte berätta utan att avslöja för myck.. Men ni som inte har sätt den  än ska gå se den NU!

Min dag har varit en sån dag som man ba ligger i sängen o bläddrar genom tven. Jag var inte sjuk eller nått ba låg där o lät min dag rinna. Tänkte passa på nu när jag har lov:p Det känns som att min dag börjar nu:p Ska inte gör mer än ligga i min säg:p Ush va tråkig jag låter. Det låter tråkigaren va det e.
/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0