Var berädd på en chock



Min morgon började med ett skrik fån fey(min kusin). O denna bilden var va hon visade mig. Jag undrade de samma som er "va e det som e så konstigt med denna bilden". Det såg ba ut som en ensamstående mamma med två barn.
Ne ne så var det inte. Denna "mamma" är mamma men inte till begga barnen. O "sonen" är inte son útan pappa till denna babisen. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:                           De var min reaktion..
Tydligen har denna 13-åriga pojken fått barn med sin 15-åriga flickvän.
CHOCK CHOCK CHOCK CHOCK CHOCK.....................................AAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har inga ord------

/love u


Kommentarer
Postat av: timis

aaaaaaaaaaaaaaaaaah:O omännskligt och omoralsikt!

2009-02-15 @ 17:03:12
URL: http://cgimisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0