Lady Gaga ^o)???










Vem e lady gaga? Hur har hon bllivit känd nuder en natt?
 Först när jag såg hennes video "Just dance" trodde jag att hon var svensk:P
Skulle aldrig gissa på att hon e italienare. Men hon föddes i NY York och gick i samma skola som Paris Hilton.
Lady Gaga har brättat  att hennes debutalbum handlar om "hur vem som helst kan bli berömd idag", vilket jag faktist holler med om, men de jag skulle komma fram till va att det säges att hon riktade sig åt Paris Hilton. Och självklart blir Miss Hilton sur för detta,
Vadå hon talar bara om sanning:P
Men men de va inte den ända "cat fight" lady gaga lckades hamna i. Hon anklagade Christina Aguilera för att hakopierat hennes sitll:P hahahahhah joke
Christinas svar var att hon inte äns visste vem det var och om de var en man eller en kvinna:P Gaga? men hennes riktiga namn är faktist Stefani Germanotta.
Så de är så man blir kännd nu för tiden:P
Jag e inte så stor idol av hennes musik men diggar hennes  annorlunda sitll
/love u


Kommentarer
Postat av: timis

oj oj hon är fan vild!, visste inte hälften av det fan!, shit hehe:)

2009-02-05 @ 19:51:32
URL: http://chimisu.blogg.se/
Postat av: Anonym

samis hon ser absolut inte svensk ut, hon ser konstig ut hahaha :O

asså hon ä inte mycket bättre än hilton wallahi, dem ä i samma skitiga nivå ;)

2009-02-05 @ 22:53:14
Postat av: sami

hahahahaah:D de gick ju på samma skola: man kanske fick lära sig hur vem som häls kunnde bli kännd:P (vem som hälst).. hahahahah

2009-02-06 @ 10:42:22
URL: http://samis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0