Borta är bra men hemma är bäst

De var skönt o lämna halmstad ett litet tag. Jag kanske borde göra de oftare:p Åkte till lund. måste ba säga att den här staden inte är lik alla de andra städerna.... älskar staden.. en lugn fin stad som påminner mig om Italien.( inte för att jag har varit i Italien... Italien som jag har sätt på tv:p)
O ja tror jag har gått upp några kg ba på några dagar.... maten var så jävla goooooo. .. ska nog gå till de hotellet bara för att käka:p de var skönt o lugnt där... exakt va jag behövde.


 Cola e kanske inte min ´favorit läsk.. men de här colan var goood

  Var lite uttråkad på kvällen så jag tog lite fjortis bilder:p
 

Se var min dag har o bjuda på;)
/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0