I'm back;)

Denna vecka kanske har varit den dåligaste veckan på väldigt länge. Men ibland har man ox såna veckor i sitt liv... But i'm back on track.... ännu en gång:p

Ne måste ba se de här videon... hahahahhah de va ett tag sen jag  skrattade så här mycket ( ett tag e inte länge för mig när de gäller o skratta)



Go  Rihanna... undrar om hon egentligen har get igen de han gjorde. Apan chris brown, eller borde jag kanske säga gorillan chris brown, måste precis som djur ta till med våld.. vet han inte va munnen e för??? förutom att äta med den...ojj glömde att han e ju  en gorilla... vilket innebär att hans hjärna inte e färdigt utvecklat som hos en människa. Så alla "människor" som använder våld e inte färdigutvecklade i hjärnan... med andra ord e de som djur.. Vilket djur de e bror på hur de har utfört våldet.. 
O här med dömer jag Mr Brown till att hängas på LAs gata
Om jag var domare skulle jag gjort de:p


Måste nog gå lägga mig nu... har en massa undersökningar imorgon..
/love u  


Kommentarer
Postat av: timis

tror jag dööör!, haha ha ha....

2009-03-30 @ 23:22:06
URL: http://chimisu.blogg.se/
Postat av: Yvonne Strandvik Gumbo

Aaaå Videon va ju sjukt grym . Trodde nästan att det va du, hitta länken på nattstad nämligen., Meen svin grym video asså! :D

2009-04-17 @ 18:56:13
URL: http://yvonnestrandvikgumbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0