hesansvejsan

Det var ett tag sen jag bloggade.. ska ba inte skylla på att jag har varit för upptagen(vilket jag också har varit) men de e också så att jag har tröttnat på allt.. vilket inkluderar skolan, bloggande bokstavligen ALLLT..


Måste ba nämna två saker jag har gjort som jag e stolt över:D

Jag har varit på en föreläsning av Napoleon (Napoleon var en av 2pacs närmaste vänner och var med i gruppen Outlawz som skapades av 2pac själv) Han berättade om sitt fördetta liv som en Hollywood stjärna och om sitt nuvarande liv som en mycket lyckligare man.. Han gav upp sin karriär och allt han hade för att hitta lyckan i livet.. vilket han gjorde genom att  konvertera till muslim.


Napoleon förr                                                            Napoleon nu

En annan sak jag har gjort som jag också e stolt över e att JAG HAR ÄTIT THAIMAT... Jag har brutit en varna som jag bodde göra för länge sen.. aldrig i mitt liv har jag ätit thaimat.. Nu ska jag ba käka kinamat mat också.. de e ju nästan lika dant.. ser så ut i alla fal
AAAA...  jag blev såå sugen på nudlar nu.. ska nog springa till affären o köpa de...:D
/love u


Kommentarer
Postat av: timis

jag är besatt av nudlar!, men men"/, jag är besatt av allt är en självmordbenägen tjockis<3

2009-05-23 @ 20:30:07
URL: http://chimisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0