Hjälp!!! jag vet inte va jag ska göra

De e nämligen så att jag har blivit allargisk mot mina böcker. Så fort ja ska börja plugga blir jag sjuk. Men annars mår jag topp topp. Hääälp jag vet inte va jag ska göra. Jag har en massa prov denna veckan så jag måste verkligen ta mig samma... Hur kan man bota detta??? de har jag gått runt o frågat mig sj hela dan.
Den första personen jag frågade var Fey hennes svar var "du e skoltrött ta en paus" mitt svar var så klart "JAG HAR INTE TID FÖR PAUS"
Sen frågade jag min kusin munsha hon kollade på mig som om jag vore galen o sa "du e depremerad". Hon var inte heller till mycket hjälp  så jag svarade henne med "im to fly to be deprest"
Tillsist ringde jag en vän för att fråga om råd... o hennes svar var "du behöver en man i dit liv"  jag skrattade o svarade henne med. "en man??? vet du inte att vi befinner oss i år 2009; va ska jag har en man till??:p" 
 
Jag slängde  istället bort mina böcker och gick ut för att åka inlins. För att få en liten känsla av hur det var att vara liten och ansvarsfri. Jag har inte åkt inlines sen jag var 11år.  

  Lilla Fey orkade inte åka inlines så istället ville hon leka somaliska apor(killar):p

 De va kul o åka tills jag stylade till o ramlade med röven i marken:p... hahhhhahha

 Fingret e till munsha ( hon skrattad fortfarande åt mig för att jag ramlade när jag försökte stylade med inlinsen:p) men de va kul

/love u

Kommentarer
Postat av: timis

hahahahahahah det roligaste jag hört på ett tag!, samis du är för rolig!, you need a monky in your life:P det stämmer!



och fey gör rätt som spelar en apa (somalisk kille..) om hon bara inte var så söt! hade varit bättre med en gorill-kostym (y)...

2009-05-26 @ 16:28:00
URL: http://chimisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0