AAAAAAAAAA

Jag tror jag blir galen.. hittade inga bra tyg till min klänning.. de har knappt några tygbetuker här.. o så har de stängt ner den de hade i stan. HJÄLP!!

aja jag får väl försöka få tag på adressen o sicka efter provtyger. Om jag inte blir nöjde med de häller.. får jag ta mig till gbg..

Paris senate fashion week.. Spring / Summer 2010.. kanske lyser de upp detta gråväder:p
Vivienne Westwood var min favorit.. de damne e konstig.. men de e de jag gillar med henne;)











Ska till skoan snart min lektion börjar om några min. Efter de ska jag på min make up kurs.. så jag kommer inte komma hem förens runt 9.



Kommentarer
Postat av: timis

konstigt vackert!...

2009-11-26 @ 01:29:03
URL: http://timis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0