mondag... en ny vecka;D

Jag hatar när fålk användeer begräppet "all good thins come to an end". De är INTE sant. Livet e som et cirkel. De kommer dåliga perioder, sen kanske de kommer änu dåligare perioder men i slutändan kommer de bra ox. Thats how life is. De e ba o hålla sammn när de dåliga pågår och njuta av de bra... medans man kan:p

STÄDA var de jag gjorde sens 8.00.. hela mitt rum var kalabalik... var väldig törtt igår när jag komm hem så jag orkade inte bry mig. Men idag fick de bli bosktavligen de första jag gjorde när jag komm ifrån sänge. Åt frukost medans jag städade. Hela rummet var täckt med böcker, papper och kläder.. tv syndess knappt av alla klädser:p
Men nu e jag ätnligen klar.. har ox planerat klart alla min arbeten. Men anledningen till at  jag igentligen började sotera min papper var för att hitta ett papper som de stog vilken adress jag skulle skicka till för att fråga om tygprover till min klänning. O tyvär hittade jag inte de..
Men men... ska åka till tygbutiken å fråga om de har de tygtypen jag vill ha..
Ska först in till stan o göra några ärenden

tänk om man kunde dricka stitt morgon kaffe så här. Då skulle man ha fått sin morgon träning på köpet:P (prefekt för de morgon pigga människorna;)


haahaha.. elr va säg som att ligga kvar i sängen o inte röra på ett finger.. få de injekterat ( ett prefekt val för de morgon sega människorna.. som jag:p)

Kommentarer
Postat av: selma

du är besat i kaffe dun galning

2009-12-13 @ 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0