fredags eid... den sjukaste dagen på länge

Min Eid dagar har varit de konstigaste/roligaste dagen jag hat haft på ett bra tag. Första Eid var i fredags. Vi skulle till musiken.. alla vaknade sent o stressade runt.. men sista minut fick jag nog.. bestämde mig för att stanna hemma.
Ingen bra start. Sen skull vi tjejer ut äta o gå på new moon. Duma os trodde att de var en självklar sak att vi skulle hitta biljetter om vi bokade några timmar innan. Me de fanns inga.. alla skrek och skyllde på varandra för att inte ha reserverat biljetterna tidigare. Men vi kom över de.. istället ville vi se 2012.. men de fanns inga biljetter till den häller.. snacka om att alla fick damp:P efter de sa vi att vi kunde gå på någon annan film.. men de fanns ingen film å se på (förutom barnfilmer). Efter de fick vi våra halmstad depression stunder. Klagade på vf ve e här å hur mycket vi hatar denna stad. Me men sen sa lilla jag att vi kunde hyra film istället. Vilket alla gick med på för att vi inte hade något val.
Men de tog inte slut där.. när vi hade hyr filmen kom vi på at mormor hade dvd.. men som tur var kunde v låna Josefs e-box.. Efter timmars försök med att få alla tjejer i rummet o sätta sig bekvämt i Josefs rum som har 3-sits soffa (o vi var 6 personer)… var vi äntligen redo för att sätta på filmen. Men men .. ljudet på filmen funkade inte.. Fey testade den på sin data.. där funkade ljudet men ingen bild kom fram. Jag o Semhar gick till hemmakväll för att byta ut de. Men den nya filmen funkade inte häller...alla började skrika o diskutera ingen sen fick vi nog o ringde Josef.. som sa att han inte fattar va vi pratar om :P
men tills sist så funkade den på Feys data.. som vi senare kopplade till x-boxen. Efter timmars arbete var de klart.de hade mins gått fem timmar o gör detta..
nu när jag tänker tillbaka på de var de kul. But thats oss.

Tog tyvär inga bilder på vår sjuka dag. Efter att vi hade kopplat Feys dator till x-boxen o filmen o allt var klar sa Fahima att vi ska ta bilder. O alla skrek som en kör... sammtidigt ”håll käften” hahahahahha.

Men lördagen var inte mycket lugnare.

    
Mina tre  hetningar.. Fahimo, Fey o Munsha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0