HUVUDVÄR HUVUDVÄR.. VAD SKA JAG GÖRA AV MED DIG

hejsan min älskade blogg....
Har en rjäl huvudvär att jag  inte vet var jag ska ta mig till. Hoppas de går över snart.

Min diet går så där... jag lyckades hålla mig borta fån junk food i torsdags. O sen tänkte jag om jag kan hålla mig en dag vf inte försöka en vecka. Men de var ox lättre sakt en gjort. Klarde nite mig i ferdags, men i lördags gjorde jag de, men så idag fall jag tillbaka. (hahahahha.. låter som en missbrukare:p) Sitter faktist här nu med min goood kall fanta;p Well well.. imorgon e de en ny vecka.. ska börja då. Min nya utmaning... en HEL vecka utan någon slaks junk.

Aja. ska nujuta de sista timmarna av denna "underbara" veckan med... huudverk, fanta och några avsnit av gossip girls

        
HAHAHAHAHAHAHAHAAH.... De ser ut som att jag kommer hamna på pslyket:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0