slut på junk food för mig!!!!

Jag kan först å främst börja med att jag länkter tills denna vecka e SLUT!!
Har inte haft så här galna dagar på väldigt länge.. räknar timmarna tills denna veckan e slut:p

Något som har gjort mig lite lyckaligare denna veckan är att CHICKEN TASTY ÄR TILLBAKA PÅ McDONALTS!!!
Säg mig någon goodare hambörgare än chicken tasty.. dont thin u can

Och på tal om hambörgare är nog chicken tasty den sista hambörgaren jag har ätit o kommer att äta på väldigt länge (vilket var igår:p). Jag ska nämligen testa hur många dagar jag kan gå utan att äta något junk food. Jag har försökt med min nya "diet" för över en vecka men har inte lyckats än. Allt började förra veckan i tisdags.. jag skulle skriva ner  vad jag gör o vad jag åt om dagen.. de hät var min lista på mat.
7.00- vakande
10.30 fralla och kaffe
11.40 två tuggar fisk och en halv potatis
13.00 äpple
15.00 kopp kaffe
18.30 en cheeseburgare
21.00 glass
23.00 godis, chips och cola
00- la mig

De var tur att jag gjored denna undersökningen för annar skulle jag nog alldirg fattat hur pass dålig mena matvanor är. De har alltid inte varit så här förstås.. började med den här dåliga varnan för ungefär två år sen.. jag var käcklig smal o ville gå upp i vikt.. ( a black girl need some hips and a booody:p)... hade ingen bra apetit o var riktig desperat på att gå upp i vikt så jag tog den snabbaste vägen... de funkade. Men jag kan nog inte fortsätta så här. Men att vända tillbaka till en normal diet var någ lättare sakt än gjort.. De har fortfarende inte gått EN enda dag utan junk food än. O jag försöker värkligen. Vi få se hur de går. Har inte fått i mig något jukn idag men de e några timmar kvar av dagen o jag e såå jävla sugen på choklad... Ville gå köpa chooklad för fem min sen, o min anledning var att jag hade ont i armen (har tagit svininfluensa vaccinet) så jag skulle trösta mig själv med choklad.. Men jag lyckades stoppa mig själv:P 

                          

JAG SKA KLARA DE!!!!


Kommentarer
Postat av: SELMA

DET KOMMMER DU INTE ATT GÖRA MOHHAHHAAHHAHA MOHAAH JAG HAR VARNAT DIG OM DU INTE HAR KOLART I DIN MSN IN SORRY.;:

HIHIHEHE

2010-02-12 @ 18:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0