Cameroon's new fashion wave

Nyligen hosted london show för kommande Camaronska fashion designer.... men som e etablerade i europa. 

Take a look...
                             

                                                        

                                                        

                                               

                                                

                                               

                                                

                                                   

           den här e nog min favorit. skriks Afrika om den:D
Men jag måste säga att ja DIGGAR frisyrerna.. African styel;)

                   

                  

           

              

Nu har mit mysiga höstlov börjat, precis på tiden. Hade de kommit en vecka senare hade jag nog hamnat på psyket. hahahah.. känner mig verkligen utkörd. Skulle åka till stockholm men jag tror inte de blir så. Ska ba va hemma sitta i min gungstol med en filt, kopp kaffe o mina romaner:) (som skolan tvingar mig läsa)


Kommentarer
Postat av: timis

nee vad snygga kläder...!! likiii

2009-10-24 @ 15:25:03
URL: http://timis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice !!! kan man bara säga!!!!!! Samis good!!

2009-11-04 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0