God... hoppas min dag räcker till

Han till halva opras show=)... måste hitta ett sätt o få mig lite lugnare idag. Ska börja med att sova. Har ba typ sovit 3 timmar inatt. Ska planera upp allt jag har, städa mitt kära rum som skriker för de, träna (aa, sami ska träna förförsta gången på väldigt länge), sen e de till sta för att göra lite små aranden o sen har jagh mitt lilla projekt...

Var på Sandys med mina lilla Sandy:p
jätte mysigt ställe faktist... Välkoimmen till Halmstad Sandys;)


mmm... de har jätte god varm passta.
/love u


Kommentarer
Postat av: selma

varför har du inte berättat det här till lilla mig :( jag blir jätte ledsen a buhuhu hahhahahha

2010-02-11 @ 16:33:55
Postat av: timis

hitt måste vi när jag kommer på besök hehe :D:D!!

2010-02-11 @ 20:08:45
Postat av: selma

var står det att jag inte får skriva :D:D

2010-02-11 @ 21:00:03
Postat av: sami

lätt att vi ska Timis;)

GÄ HÄNG DIG SELMA...

2010-02-11 @ 23:36:51
Postat av: selma

men samsam då ok dränk dig :D:D im loving it hihi hahhhahhah

2010-02-12 @ 14:27:50
Postat av: selma

SAMSAM!!!!!!! VARFÖR DU ÄR SÅ ELAK MOT MIG JAG ÄR JÄTTE SNÄLL MOT DIG ABUHUHUHUHUHUHUHUHUHUU GÅ OCH HÄNG DIG DU HAHHHA JAG KOM PÅ ATT DU INTE KAN STAVA TILL GÅ OCH ÄNH DIG DU SÄGER GÄ HÄNG DIG LILLA SAMSAM MAN SÄGER GÅ HÄNG DIG HAHAHAHAHAA DU ÄR FÖR ROLIG HAHAHAHHAAHAHH IN YOU FACE EAT MY SHORTS HAHAHHA :d:d:d:ddtrgy MOHAHAHHAHAHAHHA JAG KOMER ATT STÖRA DIG FÖR RESTEN AV DITT LIV HAHHAHAAHHAHAHHAHA

2010-02-12 @ 18:03:27
Postat av: SELMA

SAMSAM!!!!!!! VARFÖR DU ÄR SÅ ELAK MOT MIG JAG ÄR JÄTTE SNÄLL MOT DIG ABUHUHUHUHUHUHUHUHUHUU GÅ OCH HÄNG DIG DU HAHHHA JAG KOM PÅ ATT DU INTE KAN STAVA TILL GÅ OCH ÄNH DIG DU SÄGER GÄ HÄNG DIG LILLA SAMSAM MAN SÄGER GÅ HÄNG DIG HAHAHAHAHAA DU ÄR FÖR ROLIG HAHAHAHHAAHAHH IN YOU FACE EAT MY SHORTS HAHAHHA :d:d:d:ddtrgy MOHAHAHHAHAHAHHA JAG KOMER ATT STÖRA DIG FÖR RESTEN AV DITT LIV HAHHAHAAHHAHAHHAHA

2010-02-12 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0