Saknat dig med min blogg

Har inte bloggat på ett bra tag... inte för att jag har varit värsta värsta upptagen på sistånde... jag har mestadels faktiskt ägnat mina dagar åt att shopp. De e verkligen min shopping perioder.
Har klippta mig ox... å jag blev tyvärr inte nöjd denna gången... men men
har köpte hårdvård från body shop se om de hjälper till med mitt ihjälslitna hår.

De ser ut som mediciner i flaskor... men de luktar faktiskt jätte gått



o en påse med massa smink från make up store.

Ska passa på o berätta att min blogg fyllde ett år den 24 januari... grattis i efterskott mina kära
O på tal om fylla år... min morbror fyllde 50 igår... grattis till honom ox
/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0