sing sing sing= Diddy - Dirty Money - Angels (Remix) ft. Rick Ross


Va hände med James Bond karriären… sa Munsha nyss när jag visade henne hans nya video...  P Diddy… eller va man nu ska kalla honom... ville spela svart James Bond… han tyckte att de var dags när det ändå är time for change... Visst en svart James Bond varför inte… Men P Diddy ska absolut inte få den äran att göra den rollen. Han är den sämsta skådespelaren jag har sätt... såg honom i filmen  A Raisin In The Sun... en film som verkade ha en jätte fin handling.. men som jag inte kunde se på för att Diddy förstörde den. Ska sluta trakassera manen... men vill ba säga att jag inte häller e särskilt förtjust i denna låten. Bli inte som Madonna… Diddy… its time for u to retire!!!!
/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0