Man vet själv när man inte förtjänar en människa... och då förtjänar människan inte häller dig

Vissa av oss hitta deras fairytale kärlek livet ut 
vissa hittar den för stunden… och när den visar sig att den inte är så... fäster vi oss vid den… för han är den endag man någonsin kan tänka sig och tänka på… för att man har lagt all o lite till av sitt liv i de… för att han skulle vara ens fairytale
Vi gör allt för att de ska funka... vi tar imot all skit vi får... och när han har lämnat för gott säger vi till att varenda man få betala för hans misstag.Om han har lämnat dig var han nog inte din fairytale… han kom bara förbi för att du skulle uppskatta din riktigga fairytale.


Älskar den här filmen... Hade en myskväll med mig själv igår kväll 



/love u


Kommentarer
Postat av: selma

vet du att det finns en film som hete a tierd black man diary. och det är typ samma skådesåleare tror jag hahhahhahah in you face eat my shorts .bajs på dig samsam med två datorer du bode vara stolt över mig bara mig inte dig dont you get it yeeeeey yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees look at me not you meeeeeeeeeeeeeeee comon look at me then your idiot hahhahahahah in you face eat my shports oj har jag redan sakt det låt mig kolla ops det har jag ju det ska jag inte skriva om aha ska jag berätta om mitt live jag heter selma och är 12 år gammal fattar du det eller FATTTTTTTTTTAR DU DET ELLLLLLLLLLLLLLLLER just det din idiota love me dont you meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahahahahahha vad kul det här är att bomemnera din bligg med kommenterartaad jag vet intenhur det stavars vad trevligt ellr hur vi ses på en liten minut fö´r du ska jkjag också skriva en komentar vad trevligt mohahhahhbahahahaha mohhahahahahahhahhhahhahahaha

2010-02-03 @ 20:20:39
Postat av: selma

okej det tog lite mer en, en minut det tog 4 dagar och det sklle ta en minut. Jaja alla sinna bra dagar och vissa har sinna dårliga dagar jag hade faktis minna bra dagar det var ju trevlight mohhhahaha in your face eat my shorts mohhahhha mohahhhahh mohahhahah okej det var väll inte så kul men änfde fett roligt asså du förstår inte jag dör här mohhahahah för att jag komm på en sak med dett får du inte vettta eller hur det var väll eny mer trevligare mohgahhahahahahahaha gaga ullalah i hade it romdey i whant your hunger a whant you desis vet du att denb hela låten handlkar om ilumenati jag såg det på nån blogg anagina tror jag låt mig se ja det var hennes blogg läs väta du ska få den :d

:D:D:D:D:D

2010-02-06 @ 17:31:06
Postat av: selma

http://anagina.blogg.se/2010/february/illuminati-skrammer-mig.html skriv detta kommer du få se vad hon har skrivir fett kul :d

:D:D:D:D:D:D:D:D::::::::::::::::::8..88888.((((((((((((((((((((((

2010-02-06 @ 17:32:22
Postat av: selma

okej det var väll kanske inte så intersant but who cars mohahhahhaha in yor face eat my shorts mohahaahhaahhahaha so long sucker :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D



2010-02-06 @ 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0