----------läs----------




Jag känner mig såå jävla trött o utsliten.... de har gott två dagar.. om man räknar med idag för jag har sovit typ hela dan...

Ashley en av de mesta pessimistiskt människan jag någonsin har känt, har slutat min klass:( ashley ashley ashley... bara igår när jag satt o åt lunch fick han... ännu en gong mina ögon att poppa ut (vilket han brukar lyckas med flera gånger om dagen)ha sa… sätt dig i ett tomt rum, ät massa morfintabletter och kedja fast dig i en stol. Blicken han har när han berättar är läskigare än själva händelserna... jag stirrar på honom o sa…  påstår du att du har gjort detta.. så svarar han.. de där är inget jämförta med va jag har gjort... såå skriker jag.. ne ne jag vill inte höra... de räcker.
/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0