god morgon på oss

 Vi sitter typ nu o äter frukost... jag känner mig fullt frisk idag... min förkylning är borta... den har lämnat mig... JIPPIIIII…… Inte för att jag har planer på att göra något speciellt… ska sitta hemma mysa, fixa min blogg och plugga.
Måste ba bäretta va Semhar gjorde på mig igår natt. Jag kände av att de va ett ansikte nära mig… jag öppnade ögonen... så ser jag två runda stora ögon sirra på mig... trodde jag drömde så jag skakade ba på huvudet å öppnande ögonen igen... så hörde man ba mig skrika... omg... hon skrämde mig verkligen.
/love u


Kommentarer
Postat av: selma

hhahha ni ser verklingen ny vakna ut :D

2010-01-16 @ 18:57:09
Postat av: anonym

hhha känner jag är :D

2010-01-16 @ 18:57:40
Postat av: sami

okej mr or miss anonym.. jag fattade inte riktig din kommentar ville jag ba säga... :S

2010-01-16 @ 20:53:39
URL: http://samis.blogg.se/
Postat av: timis

hahahahah fyfan vad snygga bilder...samis ha backslick oftare!!!

2010-01-17 @ 14:27:17
URL: http://nerdgear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0