bort från sv

Som ni säkert vet.. elr kommit på .. e jag inte e kära halmstad.. inte häller i sverige. har varit borta lite mer än en vecka.


precis när vi skulle lämna huset började de ös regna åska..
fegisen här.... jaa hon ber till gud


de skulle bli en skön resa... men jag glömde att jag hade med mig galningen selma

närde hade sluta regna och åska ... kom hon tillbaka till värden :p



men vi hade jävligt kul kommer visa er videon sen på när jag tvinas ställa mig upp på tåget.. som var fullt med människor.. o göra grimaser

lite sömn fick vi i alla fal ... tror min sömn var på 10min.. hade typ sovit 1 timme den natten

o så var vi framme i köpenhamn flygpalats



vi kom på att vi inte kunde gå genom security control med mat... o vi satt ute o tryckte i oss massa kakor bullar o choklad. vi var tvungna o slänga min favorit choklad ...geish:( men den dagen hade jag fått nog av de.











Men nu e jag tillbaka i london.. o fick uppleva en av mina sjuka london dagar igår… omg e allt jag behöver säga. Aldrig ska parnoja Idil någonstans med mig!!!!... min sista mingen till henne var ”aldrig mer ska jag någonstans med dig” londons gator kanske e farlige… men någon som e jävligt paranoid gör de inte lättare. Hennes sista mening till mig var ”I may be paranoid … but does the ord dangerous exist in your world”
/love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0