im I in the desert or am i in europe... im starting to wonder


Håller mig hemma tills solen går ner.. som en vampyr. e typ allergisk mot solen. men anar går mitt lov som planerat ;)
Ska hälsa på några släktingar idag från pappas sida. Undrar verkligen hur de kommer gå :s. de verkar väldig religiösa o så kommer jag inte bara utan en skal på huvudet.. men också med piercingar i nacken o lite här o där :s Men men jag får hålla samma. Har lovat mig själv att jag ska bli bäter på att lära känna mina släktingar från pappas sida.
... ska ta på mig en burka o leka religiös.. nee... jag ska va samsam. gillar de mig gör de det... gör de inte de.. well i tried.

/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0