ååå... har saknat dig med min kära blogg

sak inte ens försök gå i på allt som har hänt på sistone (tror inte ens jag kan komma ihåg de) livet har rullat på som de alltid har gjort... härlig;)

kan berätta lite om förra lördan.... skulle åka till gbg med fey, timis o zahra. vi skulle shoppa innan vi skulle till en Save- konferensen som skulle börja kl.14 men sååå blev de verkligen inte. vi missade vårt tåg för att vi försov oss... o var nära på att missa de andar tåget ox. o kära bestämde mig för att somna om (fråga mig inte vf ). vaknade igen av fey skrik som hade skorna på sig... hade jag bokstavligen 2 min på mig o ta mig från huset... de var ba o ta på sig närmaste t-shirt o jeans ta klackarna i handen o springa:P


här stor fey o skrattar åt mig...


men hon skrattade inte länge till när hon fick fixa mitt hår mitt i halmstads central station:p snacka om att folk stirrade. (but i couldn't care less)


hhär är en utav de härligaste människorna på denna värld… miss Timis. de här damen ger mig magmuskler. ba jag tänker på henne kan jag döö av garv. min o hennes humor klickar verkligen




här är kära zahra... som följde med oss till halmstad o var kvar till i tisdags (härliga dagar vi... saknar dig zahra)



jag har märkt en ask... jag har svårt o vara normal på bilder... de e sällan jag ser en normal bild på mig själv :s



efter konferensen traskade vi iväg till 5-an... som var STÄNGT

men de e alltid lika kul o gå runt där (jaa man uppskattar såna saker när man e från en liten stad)

vi hörs snart... ska läsa klar de sista jag har på min bok... the secret
de e INTE ofta jag enjoy reading ... men den här e såå värd de. älskar den!! . rekommenderar verkligen alla att läsa den
/love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0